Paříž 2. října 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Bluestar Alliance, LLC oznamuje převzetí společnosti Off-White LLC, vlastnící značku Off-White, od koncernu LVMH
Koncern LVMH oznamuje odprodej společnosti Off-White LLC (vlastníka značky Off-White) newyorské společnosti Bluestar Alliance, LLC, která se zabývá správou značek. Podmínky transakce nebyly zveřejněny. Značka Off-White je luxusní mezinárodní streetwear brand, založený v roce 2012 návrhářem Virgilem Ablohem.
„Virgil Abloh byl kreativním průkopníkem, který hluboce ovlivnil globální módní průmysl a tvůrčí komunitu. Akvizice značky Off-White představuje pro Bluestar Alliance jedinečnou příležitost uctít jeho trvalý odkaz a navázat na něj. Jeho vizionářský přístup k módě hluboce souzní s našimi základními hodnotami. Ablohova schopnost spojit streetovou kulturu s vysokou módou vybudovala pevné základy, které korespondují s naší vizí podporovat inovace a zároveň přijímat rozmanitost. Akvizice značky Off-White, doprovázená příležitostí zajistit strategické investice a využít naši globální síť zdrojů, umožní další pokračování Virgilovy kulturní a kreativní dynamiky, kterou je Bluestar Alliance připravena dále rozvíjet," říká generální ředitel společnosti Bluestar Alliance Joey Gabbay.
Společnost LVMH je hrdá na odkaz, který značka Off-White pod vizionářským vedením Virgila Abloha vytvořila. Bluestar Alliance přitom představuje ideálního partnera pro jeho pokračování. Věříme, že pod patronátem společnosti Bluestar Alliance, která sdílí náš závazek zachování tvůrčí integrity, bude Off-White i nadále pokračovat v inovacích s respektem vůči duchu a hodnotám značky.
O značce Off-White c/o Virgil Abloh™
Značka Off-White™, založená v roce 2013, definuje šedou zónu mezi černou a bílou barvou. Pod názvem značky se skrývají sezónní kolekce pánského a dámského oblečení, předměty, nábytek a publikace vyjadřující soudobou kulturní vizi. Kolekce jsou zasazeny do opakujících se kulis s důrazem na vytváření oděvů s vlastní identitou. Díky návrhářskému studiu sídlícímu v italském Miláně využívá značka historii a řemeslnou zručnost této země, zároveň však nabízí globální pojetí designu a trendů. Kreativní ředitel značky a návrhář Virgil Abloh zkoumal s jasnou vizí propojení reality nošení oděvů a uměleckého vyjádření vysoké módy koncepty ze sféry kultury mládeže v kontextu současnosti.
O společnosti LVMH
Koncern LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton je v oblasti vín a lihovin zastoupen portfoliem značek, které zahrnuje značky Moët Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot, Krug, Ruinart, Mercier, Château d'Yquem, Domaine du Clos des Lambrays, Château Cheval Blanc, Colgin Cellars, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Belvedere, Woodinville, Volcán de Mi Tierra, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Newton, Bodega Numanthia, Ao Yun, Château d'Esclans, Château Galoupet, Joseph Phelps a Château Minuty. Divize módního a koženého zboží zahrnuje značky Louis Vuitton, Christian Dior, Celine, Loewe, Kenzo, Givenchy, Fendi, Emilio Pucci, Marc Jacobs, Berluti, Loro Piana, RIMOWA, Patou, Barton Perreira a Vuarnet. V odvětví parfémů a kosmetiky je společnost LVMH zastoupena značkami Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Kenzo Parfums, Parfumes Loewe, Benefit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma, Fresh, Fenty Beauty by Rihanna, Maison Francis Kurkdjian a Officine Universelle Buly. Divize hodinek a šperků LVMH zahrnuje značky Bulgari, Tiffany Co, TAG Heuer, Chaumet, Zenith, Fred a Hublot. LVMH je rovněž aktivní v selektivním maloobchodním prodeji a dalších aktivitách prostřednictvím značek DFS, Sephora, Le Bon Marché, La Samaritaine, Groupe Les Echos, Cova, Le Jardin d'Acclimatation, Royal Van Lent, Belmond a Cheval Blanc hotels.
O společnosti Bluestar Alliance, LLC
Společnost Bluestar Alliance, kterou založili Joseph Gabbay a Ralph Gindi v roce 2006, vlastní, spravuje a dodává na trh portfolio spotřebitelských značek působících na mnoha úrovních distribuce s velkým důrazem na maloobchodní značky obchodních domů. Její portfolio zahrnuje značky Hurley, Scotch Soda, bebe, Elie Tahari, Kensie, Justice, Catherine Malandrino, Nanette Lepore, English Laundry, Brookstone, Joan Vass and Limited Too.
KONTAKTY :
LVMH
Média: Jean-Charles Tréhan / jc.trehan (zavináč) lvmh.com / + 33 1 44 13 26 20
Analytici a investoři: Rodolphe Ozun / rodolphe.ozun (zavináč) lvmh.com / + 33 1 44 13 27 21
Bluestar Alliance
Marketing (zavináč) Bluestarall.com
Sarah Rosen : SRosen (zavináč) bluestarall.com
Upozorňujeme odběratele, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK, a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.PROTEXT
Čtěte deník: středa 2.říjen
PROTEXT
Upozorňujeme čtenáře, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.
Komerční sdělení
Upozorňujeme čtenáře, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.
Další článek: Lídři voleb v Karlovarském kraji volají po zásahu státu a investicích
Karlovy Vary 19. července (ČTK) - Otázky ČTK a odpovědi lídrů kandidátek stran a hnutí pro říjnové volby do Poslanecké sněmovny. Řazeno abecedně podle názvu kandidujícího subjektu. Otázky: Jaké jsou podle vás hlavní problémy v Karlovarském kraji? Jak byste je chtěli řešit? Na co byste se v případě svého zvolení do Sněmovny v kraji zaměřili? poslankyně Renata Oulehlová (ANO): "V první řadě jsou to celostátní priority hnutí ANO. Chceme levné energie a víme, jak to zařídit, dostupné bydlení pro mladé lidi, spravedlivý sociální systém a zastropování věku odchodu do důchodu na 65 letech, to všechno se výrazně dotkne i občanů v našem kraji. Jsme skvělý kraj s velkým potenciálem rozvoje, ale v posledních čtyřech letech jsme se dostali zase na druhou kolej, přestože část volebního období má kraj dokonce ´svého´ ministra. Karlovarský kraj trápí odliv mladých lidí, proto pro mě je nepochopitelné, jak se vláda staví k zřízení vysoké školy, kterou prosazuje (hejtmanka) Jana Mračková Vildumetzová (ANO). Stejně tak je potřeba pracovat na stabilním a dostupném zdravotnictví. Toho lze dosáhnout užší spoluprací s fakultní nemocnicí, intenzivnějším propojením s lékařskými fakultami a cílenými pobídkami pro zdravotníky, kteří se rozhodnou v našem kraji usadit. Prioritou je pro mě určitě i doprava. Budu usilovat o zlepšení dopravní infrastruktury – silniční, železniční i letecké. Zásadní je podpora státu pro rozvoj letiště Karlovy Vary. To nejdůležitější je ale pocit bezpečí občanů Karlovarského kraje. Ten ale v některých lokalitách klesá kvůli lidem, kteří nectí zásady slušného chování. Jde o vážný společenský a sociální problém. Lidé, kteří chtějí žít slušně, mají právo na bezpečné a důstojné bydlení. Ti, kteří zneužívají systém, musí vědět, že zde už nebudou vítězi. Sociální dávky musí být podmíněny plněním povinností – prací, slušným chováním, docházkou dětí do školy a péčí o veřejný prostor." Vladimír Votápek (Piráti): "Největší problém je asi vylidňování kraje způsobené zejména odchodem mladých vzdělaných lidí, kteří se po absolvování škol nevracejí domů. To má řadu příčin - počínaje nedostatkem kvalifikované práce, slabou infrastrukturou, nedostatečnou kvalitou zdravotní péče - asi nejhorší je situace s pediatry. Svou roli má i nedostatek kvalitní kultury, do jejíhož fungování vedení měst/ kraje ne vždy šťastně zasahuje - viz 4K agentura, vedení Císařských lázní, Karlovarský symfonický orchestr a tak dále. Proto se Piráti chtějí zasadit nejen o zajištění bezpečnosti pro všechny, ale chceme do kraje přivést nové pracovní příležitosti a především - chceme zlepšit životní situaci 90 procent rodin tak, aby mohli žít i v našem kraji důstojný a spokojený život." poslankyně Karla Maříková (SPD): "Karlovarský kraj patří dlouhodobě k nejvíce opomíjeným regionům v České republice. Trápí nás odliv obyvatel, nejnižší mzdy v republice, nedostatek lékařů, absence veřejné vysoké školy, podfinancovaná sociální péče a katastrofální stav silnic II. a III. třídy, jejichž opravy stát letos odmítl podpořit slíbenými dvěma miliardami korun. Dlouhodobý nezájem vlády je alarmující a pro náš kraj nepřijatelný. Jako zásadní vidím řešení personální krize ve zdravotnictví. Je třeba motivovat mladé lékaře finančně i prakticky příspěvky na bydlení, garantovanými místy a podporou rodin, které se do regionů přistěhují. Zároveň musí být výrazně posíleny pobytové i terénní sociální služby, aby pomoc dostávali senioři i zdravotně postižení a rodiny v tíživé situaci. Pokud svůj mandát obhájím, budu dál důsledně prosazovat rovnoměrný rozvoj všech krajů, nikoli jen Prahy a Brna, návrat investic do zdravotnictví, školství i sociálních služeb, vznik veřejné vysoké školy v kraji a důstojné pracovní podmínky a platy pro pracovníky v sociální sféře a ve zdravotnictví. Karlovarský kraj má obrovský potenciál, ale potřebuje, aby ho stát konečně přestal přehlížet." poslanec Jan Bureš (ODS) "Tento kraj potřebuje restart! Investice do rozvoje podnikání, do moderní bytové výstavby, do škol. Zkrátka do všeho, co člověk potřebuje pro kvalitní život (pokračování)...Čtěte: Kandidáti do voleb považují za problém Jihomoravského kraje nedostupné bydlení
Brno 19. července (ČTK) - Většina lídrů kandidátních listin pro sněmovní volby v Jihomoravském kraji se shoduje, že palčivým problémem regionu je nedostupné bydlení. Premiér Petr Fiala (ODS) a lídr jihomoravské kandidátky koalice Spolu vidí největší mezery v dopravní situaci v Brně a okolí. Na nedostačující kapacitu dopravních tahů upozorňují i jiní, vadí jim také vylidňování venkova. Vyplývá to z odpovědí politiků či zástupců stran, které ČTK oslovila. Volby do Sněmovny budou 3. a 4. října. "Bez funkčního městského okruhu, dálnice na Vídeň a vysokorychlostního spojení s Prahou náš kraj zbytečně ztrácí potenciál," uvedl předseda ODS Fiala. Několik klíčových projektů vláda podle něj posunula dopředu. Zmínil třeba loňské otevření tří úseků brněnského městského okruhu nebo přípravu dálnice do Vídně, jejíž dostavba by měla začít na konci roku 2026. Dále je podle něj nutné věnovat se energetické soběstačnosti Brna. "Na tom jako vláda intenzivně pracujeme. Spolu s městem podporujeme výstavbu horkovodu z Dukovan, který by měl být dokončen kolem roku 2030 a zajistí až 60 procenta tepla pro Brno. V následujícím období se zaměříme mimo jiné na to, aby Jihomoravský kraj nebyl znevýhodněn při rozdělování finančních prostředků, což zajistí potřebná změna rozpočtového určení daní," dodal. Opoziční hnutí ANO, které dlouhodobě vede v předvolebních průzkumech, považuje za klíčové řešit infrastrukturu. "Nejenom propojí regiony, ale podpoří také ekonomický růst, zlepší kvalitu bydlení a zkvalitní životní prostředí. Konkrétně zajistíme pokračování výstavby dálnice D52 nebo rozjedeme výstavbu silnice I/73 směrem na sever," řekla lídryně Alena Schillerová. Podle ní na region extrémně dopadá nedostupnost bydlení. "Výrazně zrychlíme stavební řízení a nastartujeme výstavbu dostupných bytů i vysokoškolských kolejí," doplnila. Za problém považuje nedostatek lékařů, přičemž zejména na venkově chybí pediatři a zubaři. Lídr kandidátky Svobody a přímé demokracie (SPD), která spolupracuje se Svobodnými, Trikolorou a stranou Právo Respekt Odbornost (PRO), Miroslav Ševčík považuje za problém v kraji stejně jako jinde v republice současnou vládu. Míní, že je nekompetentní a vlastizrádná. Konkrétně na jižní Moravě mu vadí nedostatečná kapacita silničních tahů. Hnutí STAN vnímá, že jižní Moravu trápí specifické problémy jako sucho nebo vylidňování a následná stagnace venkova a periferních oblastí (pokračování)...PROTEXT
Upozorňujeme čtenáře, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.
Komerční sdělení
Upozorňujeme čtenáře, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.