Praha 13. května 2025 (PROTEXT) - PsíBufet vstupuje do Česka. Evropský lídr v čerstvém krmivu pro psy nabídne předplatné vařené stravy na míru
Český trh krmiva pro psy rozšiřuje významný hráč z Polska – PsíBufet, průkopník v oblasti čerstvého krmiva na míru. Služba funguje jako předplatné, kdy majitelé pravidelně dostávají mražené porce vařeného jídla sestavené podle individuálních výživových potřeb psa. PsíBufet je součástí britské skupiny Butternut Box, evropského lídra v segmentu čerstvého krmiva. Do konce roku by jejich krmivo mohlo ochutnat až 8000 českých psů.
PsíBufet přináší koncept krmení založený na individuálním přístupu k výživě. Zaměřuje se na čerstvě vařené krmivo, které je přizpůsobeno specifickým potřebám a preferencím. Pravidelné doručování formou předplatného usnadňuje kvalitní stravování. Cílí na majitele psů, kteří hledají komfortní řešení bez složitého plánování.
V Česku je služba PsíBufet dostupná od 12. května, jako první svého druhu. „Vstup na český trh je pro nás logickým krokem v rámci středoevropské expanze. Vidíme zde velký potenciál, neboť čeští majitelé psů stále více dbají na kvalitu stravy svých čtyřnohých přátel,“ říká zakladatel Piotr Wawrysiuk.
Od psího hotelu k vlastnímu startupu
PsíBufet začal jako vedlejší projekt Piotra Wawrysiuka, který provozoval psí hotel. „Jeden z hostů vyžadoval vařenou stravu. Když jsem viděl, jak mu prospívá, začal jsem podobné krmivo připravovat i pro další návštěvníky,“ vzpomíná. Co začalo jako koníček, se od roku 2016 proměnilo v podnikání.
Od roku 2023 je PsíBufet součástí Butternut Box, přední evropské společnosti v segmentu prémiového čerstvého krmiva. Spojení umožnilo využívat rozsáhlé know-how a technologické zázemí britského lídra a současně si zachovat flexibilitu a znalost specifik středoevropského trhu.
Až 8000 psů na čerstvé stravě
V Polsku už krmivo PsíBufet vyzkoušelo 160.000 psů, napříč trhy jich PsíBufet a Butternut Box denně nakrmí přes 330.000. „V Česku by do konce roku mohlo PsíBufet vyzkoušet až 8000 čtyřnohých strávníků. Trh s čerstvým krmivem je zde teprve na začátku, a právě proto chceme nabídnout zdejším pejskařům produkt špičkové kvality, ze surovin v potravinářské jakosti vhodné i pro lidi,“ říká Wawrysiuk.
Výhodou je personalizace výživy – před zahájením dodávek jídla vyplní majitel dotazník týkající se plemena, věku, váhy, zdravotního stavu a aktivit čtyřnohého parťáka. Na základě toho je sestaven individuální výživový plán.
O společnosti PsíBufet:
Polská firma PsíBufet založená v roce 2016 nabízí výživové plány a stravu pro psy formou předplatného. Krmivo je vyrobeno z čerstvých surovin „lidské kvality“ a připraveno tak, aby splňovalo nutriční potřeby každého psa. Od roku 2023 je PsíBufet součástí britské společnosti Butternut Box, lídra evropského trhu s čerstvým krmivem pro domácí mazlíčky. PsiBufet.cz
Kontakt pro média:
Lucie Firlová
PR Specialist
lucie.firlova (zavináč) gmail.com
+420 732 161 811
ČTK Connect ke zprávě obrazovou vydává přílohu, která je k dispozici na adrese protext.cz.
Čtěte deník: úterý 13.květen
PROTEXT
Upozorňujeme čtenáře, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.
Komerční sdělení
Upozorňujeme čtenáře, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.
Další článek: Lídři voleb v Praze mezi problémy řadí především bydlení, dopravu či školství
Praha 19. července (ČTK) - Odpovědi lídrů kandidátek v Praze pro podzimní sněmovní volby na dotazy ČTK. Jsou uvedené ve zkrácené podobě, řazené podle abecedního pořadí názvů subjektů: Otázky: Jaké jsou podle vás největší problémy Prahy jako regionu a jaké jsou vaše návrhy na jejich řešení? Lídr ANO Karel Havlíček: Za jeden z největších problém Prahy považujeme nedostupnost bydlení. Zásadní příčinou je zdlouhavé stavební řízení, které v současném systému trvá roky a brzdí výstavbu. Máme připravený nový a funkční stavební zákon, který výrazně zrychlí povolovací procesy, odstraní nadbytečnou byrokracii a umožní povolovat stavby v řádu měsíců, ne let. Dalším problémem je doprava, pražská dopravní infrastruktura je dlouhodobě podinvestovaná. Dokončíme rozestavěné etapy pražského silničního okruhu a zároveň zahájíme přípravu dalších částí, aby se už nestávalo, že se klíčové úseky odkládají o desetiletí. Zároveň pomůžeme Praze s přípravou a financováním městského okruhu, konkrétně pokračování tunelového komplexu Blanka. Stejně tak konečně dokončíme železniční trať na Letiště Václava Havla. Pražské zdravotnictví potřebuje zásadní investici do infrastruktury. Zajistíme rekonstrukci nejvíce zanedbaných nemocničních budov. Zároveň připravíme výstavbu nové nemocnice. Ve školství podpoříme rozšíření kapacit středních škol prostřednictvím využití státních budov a poskytneme cílenou finanční podporu na výstavbu a modernizaci školských zařízení. Rovněž máme v plánu postavit na pomezí Prahy a středních Čech kampus pro střední odborné školy. Lídr Pirátů Zdeněk Hřib: Největším problémem je bezpochyby nedostupnost bydlení, která dopadá na drtivou většinu pražských obyvatel včetně střední třídy. Nakopneme výstavbu, aby se po Česku stavělo 200 tisíc bytů v průběhu následujících čtyř let. Máme plán, jak výstavbu bytů zásadně zlevnit až o milion korun. Tu zlevní například revize požadavků na výstavbu parkovacích míst, zrušení norem určujících podobu dispozic bytů či zmírnění norem určujících povolenou hladinu hluku. Zároveň si Piráti chtějí došlápnout na spekulanty z nepřátelských zemí, jako je Rusko. Současně posílíme instituce typu Pražská nájemní agentura, které pomáhají na trh bydlení dostat více nájemních bytů od majitelů, kteří například žijí dlouhodobě v zahraničí. Středoškolské kapacity jsou dalším bolavým místem Prahy, které nejde uzdravit bez spolupráce se Středočeským krajem. Praha zásadně také potřebuje udržet kvalitní městskou hromadnou dopravu. Naše investice do hromadné dopravy jsou logické a pomáhají také zlepšovat cestování pro ty, kteří kvůli zaměstnání či svému podnikání auto každodenně potřebují. Lídr SPD Markéta Šichtařová: Obrovským problémem Prahy je doprava, respektive zelené regulace, umělé omezování pruhů a podobně. Druhým problémem spojeným specificky s Prahou je nedostupné bydlení, které ovšem je lépe řešitelné na centrální úrovni, a to zejména ve dvou ohledech. Zaprvé dramatickým zjednodušením stavebního řízení, zadruhé odbouráním regulatorních požadavků na stavby (typu zateplení, bezemisnost apod.), které v podstatě znemožňují levné stavby. Lídr SPOLU Jana Černochová: Vnímáme, že pro naše voliče v Praze je velmi důležité, aby se naše země nevydala podobnou cestou jako Maďarsko nebo Slovensko a aby v příští vládě nebyli extremisté a populisté. Nabízíme proto garanci prozápadního směřování České republiky, prohlubování vztahů s našimi spojenci a posilování naší bezpečnosti a obrany před současnými hrozbami. Musíme zabránit tomu, aby tu vznikla vláda ANO, komunistů a SPD, která by usilovala o naše vystoupení z NATO a EU a přinesla by rozvrat veřejných financí i celého státu. Vedle toho se samozřejmě zaměříme i na otázky, které Pražany trápí v každodenním životě, ať už jde o dostupnost bydlení, zdravotní péči, kvalitu školství či řešení dopravní situace v Praze. Lídr STAN Karel Dvořák: Aby se Praha mohla dále rozvíjet a zůstat konkurenceschopná i v dalších dekádách, je nezbytné investovat do klíčových infrastrukturních a kulturních projektů. Jde zejména o rozvoj a výstavbu liniové infrastruktury, jako jako jsou silniční okruhy Prahy, modernizace železniční infrastruktury - výstavba vysokorychlostních tratí, modernizace hlavního nádraží - nebo rozvoj Letiště Václava Havla v Praze (pokračování)...Čtěte: Jako jeden z hlavních problémů kraje vidí moravskoslezští lídři odliv obyvatel
Ostrava 19. července (ČTK) - Otázky ČTK a odpovědi lídrů kandidátek pro podzimní volby do Poslanecké sněmovny v Moravskoslezském kraji. Jaké vidíte v Moravskoslezském kraji hlavní problémy? Jak je plánujete řešit, pokud po volbách zasednete v Poslanecké sněmovně? (Odpovědi řazeny abecedně podle názvu politického subjektu) ANO, lídr Andrej Babiš Moravskoslezský kraj je úžasný a plný skvělých lidí. Ty hlavní problémy jsou většinou společné v celé České republice a je to hlavně obrovská drahota, kterou způsobila Fialova vláda, a ta souvisí s tím, že máme nejdražší ceny elektřiny v Evropě. Od elektřiny se totiž odvíjí ceny úplně všeho, a proto lidem tak radikálně zdražily životy. My máme jasný plán, jak ceny elektřiny zase snížit. Chceme vykoupit minoritní akcionáře ČEZu, a získat ho tak pod plnou kontrolu státu, abychom měli vliv na ceny energií. Uděláme to ale z peněz ČEZu, aby to daňové poplatníky nestálo ani korunu. Pak je to ale samozřejmě i drahé a nedostupné bydlení, na to máme speciální program, který představíme na začátku září. Chceme například stavět byty pro potřebné profese, ale také koleje, aby mladí lidé nemuseli chodit do drahých nájmů. Moravskoslezský kraj se také dlouhodobě potýká s odlivem mladých lidí a s tím souvisí obrovský investiční potenciál kraje a rozvoj brownfieldů. Kraj se musí rozvíjet pro lidi a pro firmy. Aby mladí lidé v kraji zůstali, musí tu mít pro to podmínky. Musí mít dostupné bydlení, musí najít adekvátní práci a musí mít kulturní a společenské vyžití. Prioritou pro nás ale určitě budou i investice do protipovodňových opatření, jako například přehrada Nové Heřminovy. Motoristé, lídr Matěj Gregor Lidé v Moravskoslezském kraji platí za život stejně jako jinde, ale vydělávají méně. A to není fér. Firmy, které by mohly přinést práci a lepší výplaty, raději odcházejí do Polska - tam to očividně jde. Proč ne u nás? Protože je v České republice zbytečně moc překážek. Šílené zdanění, neúnosná byrokracie a regulace z Bruselu, se kterými Polsko umí bojovat. V Parlamentu chtějí Motoristé s moravskoslezskými experty a patrioty tyto problémy řešit a udělat z našeho kraje opět průmyslové centrum s širokou nabídkou práce. Lidé chtějí pracovat, ale potřebují k tomu podmínky. Je nepřijatelné, že máme druhou nejhorší zaměstnanost v celé zemi. Tenhle kraj si zaslouží víc - a já pro to udělám maximum. Moravskoslezský kraj byl roky oporou republiky. Teď to ale působí, jako by na něj stát zapomněl. V některých částech - jako je Bruntálsko nebo Krnovsko - je těžké sehnat lékaře, kvalitní školu i práci. Silnice chátrají, vlaky mizí a lidé mají pocit, že žijí na okraji zájmu. Vrcholem byla arogance, s jakou vláda řešila následky povodní. Jenže tohle není žádná periférie - žijí tu statisíce lidí, kteří chtějí důstojný život. V Parlamentu budu bojovat za to, aby se peníze a podpora nelepily pořád jen na stejná místa a neziskové organizace, ale aby dorazily i tam, kde jsou dnes nejvíc potřeba. Moravskoslezský kraj už nesmí být zapomenutý. Piráti, lídr Lukáš Černohorský Jako hlavní problémy vnímám vysoké náklady na život, které tíží mnohé rodiny, a s tím spojené vysoké náklady na bydlení. Řešení se bude zaměřovat na přímou podporu rodin a snížení jejich výdajů. Pokud budu zvolen do Sněmovny, plánuji realizovat následující kroky: 1. Podpora rodin a zvýšení příjmů: Připravíme navýšení rodičovského příspěvku a podpoříme zkrácené pracovní úvazky tak, aby byly výhodné i pro zaměstnavatele. Zajistíme finance pro samosprávy pro zvýšení počtu míst ve školkách, a to i pro děti mladší tří let. Připravíme daňové změny tak, aby 90 procent rodin, zejména těch s nižšími příjmy, mělo vyšší čistou mzdu. Toho dosáhneme zvýšením slevy na poplatníka a daňových bonusů na děti. 2. Snížení životních nákladů: Snížíme DPH na základní a zdravé potraviny (např. ovoce a zelenina) a na další nezbytné zboží, jako jsou pleny nebo hygienické potřeby. Na bytovou výstavbu obcí chci využít prostředky z peněz EU, stejně jako se povedlo vyjednat peníze (bývalému ministru pro místní rozvoj) Ivanu Bartošovi. Další potřebné prostředky získáme osekáním dotační ekonomiky, tvrdým zásahem proti korupci a efektivnějším výběrem daní u velkých firem. Další zdroje vidím v zapojení více lidí na trh práce, narovnání daní u alkoholu, zdanění majetku ruských nerezidentů a v regulaci konopí. SPD + Svobodní, Trikolora, PRO, lídr Jindřich Rajchl V případě krátkodobých, či jinak řečeno aktuálních problémů se jedná zejména o nápravu škod a křivd z minulosti, k nimž se stát nepostavil čelem: likvidace škod po povodních, Liberty, Bakalovy byty. Zbyněk Stanjura slíbil minulý rok rychlou a účinnou pomoc (povodněmi) postiženým regionům, avšak v realitě zůstalo jen u slov. Je nezbytné ihned po volbách poskytnout pomoc postiženým domácnostem, a to ať už formou přímé finanční pomoci či zvýhodněných půjček. To samé platí o podnikatelském sektoru. Řada podnikatelů se ne vlastní vinou ocitla v existenčních problémech. Stát jim nyní musí finančně pomoci, aby jich co nejvíce udržel v chodu a současně tím i zabránil zvýšení nezaměstnanosti v tomto regionu. V případě dlouhodobých problémů se pak jedná zejména o nižší životní úroveň v porovnání se zbytkem ČR, vysokou nezaměstnanost, a odliv mladých lidí z regionu: energetická chudoba, exekuce, rozvoj podnikání a pracovních míst s vyšší přidanou hodnotou. Máme připraven program státních investic do technologických firem vlastněných českými a moravskými entitami, jež budou investovat v problémových regionech v ČR (pokračování)...PROTEXT
Upozorňujeme čtenáře, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.
Komerční sdělení
Upozorňujeme čtenáře, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.