Heslo Lvov
SLOVNÍK
NAJÍT
LVMH
Přehled zpráv, označených klíčovým slovem "LVMH". Zprávu otevřete kliknutím na její úryvek. Heslo LVMH je charakteristické pro obsah těchto zpravodajských sdělení. Seznam zpráv je seřazen od nejnovější po nejstarší zprávu. Limit zobrazení: 50 záznamů.
Média: Šéf francouzské firmy na prodej luxusního zboží LVMH se chystá do Číny
Peking 1. června (ČTK) - Šéf francouzského podniku na prodej luxusního zboží LVMH a druhý nejbohatší člověk na světě Bernard Arnault se tento měsíc chystá navštívit Čínu. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Reuters. Prodej luxusního zboží na jednom z největších spotřebitelských trhů na světě utlumila pandemie, nadnárodní společnosti ale pečlivě sledují, jak se druhá největší ekonomika světa zotavuje. Tento týden se do Číny vydali zástupci několika velkých společností. Server americké televize CNN v této souvislosti zmiňuje šéfa automobilky Tesla Elona Muska, ředitele investiční banky JPMorgan Chase & Co Jamieho Dimona a šéfa řetězce kaváren Starbucks Laxmana Narasimhana. Před nimi se do Číny vydali zástupci společností Apple, Samsung či Saudi Aramco, dále z koncernu Volkswagen, z banky HSBC či z firmy Kering, která prodává luxusní doplňky. Zdroje neuvedly důvod Arnaultovy cesty ani to, které části země navštíví. Šéf LVMH se v dubnu v Paříži setkal s čínským ministrem obchodu Wang Wen-tchaoem ve vlajkové prodejně značky Christian Dior na Avenue Montaigne. Schůzky se zúčastnila Arnaultova dcera Delphine, generální ředitelka značky Dior, a další zástupci LVMH, kteří přislíbili účast na mezinárodním veletrhu Import Expo v Číně. Veletrh se bude konat v listopadu v Šanghaji. Peking se snaží zdůraznit, že země je od zrušení přísných protipandemických opatření obchodu otevřená. Oživení bylo nejednotné, sektor luxusního zboží ale překonal ostatní spotřebitelské kategorie, protože výdaje bohatých spotřebitelů v pevninské Číně se vlivem pandemie nezměnily. Oživení čínského hospodářství pomohlo zvýšit firmě LVMH v prvním čtvrtletí tržby, které vzrostly o 17 procent. Plánovaná Arnaultova návštěva přichází v době, která je zásadní pro restart americké společnosti Tiffany, jež byla dosud největší akvizicí LVMH. Klenotnická firma se v rámci strategie, jak dohnat většího konkurenta Cartier, pokouší o expanzi v Číně. Moët Hennessy Louis Vuitton, jak zní oficiální název francouzského podniku, vlastní 75 prestižních značek a po celém světě má přes 5500 obchodů. Mezi její nejznámější značky patří Louis Vuitton, již zmíněný Dior, Céline, Fendi, Loro Piana, Marc Jacobs, Tiffany, Bulgari, TAG Heuer, Moët či Hennessy. lsk spr
NEAKTIVNÍ COOKIES
Vypnuté cookies nám nedovolují ladit tyto stránky
dle vašich preferencí. Jejich aktivací nám umožníte
lépe pečovat o vaše pohodlí. Více o cookies.