Heslo Promopro
SLOVNÍK
NAJÍT
Promod Czech
Přehled zpráv, označených klíčovým slovem "Promod Czech". Zprávu otevřete kliknutím na její úryvek. Heslo Promod Czech je charakteristické pro obsah těchto zpravodajských sdělení. Seznam zpráv je seřazen od nejnovější po nejstarší zprávu. Limit zobrazení: 50 záznamů.
Síti Promod v uplynulém účetním roce klesly tržby,zavřela obchody
Praha 5. února (ČTK) - Francouzské oděvní síti Promod v tuzemsku v uplynulém účetním roce, který trval od 1. března 2019 do loňského 29. února klesly tržby o 18 procent na 164,6 milionu korun. Zisk firma zvýšila o 2,4 milionu korun, zároveň vzhledem k dalšímu vývoji ale zhodnotila, že pandemie koronaviru má významný vliv na její obrat. Vyplývá z výroční zprávy zveřejněné ve sbírce listin. Společnost Promod Czech své prodejny v České republice podle zjištění ČTK postupně zavřela, e-shop zatím stále funguje. Důvodem poklesu tržeb ve finančním roce 2019/2020 je podle společnosti uzavření pěti obchodů, uvedla ve zprávě. V uzavírání pokračovala po celý loňský rok. Z důvodu zákazu maloobchodního prodeje v boji proti koronaviru obrat firmy meziročně v březnu klesl o 81,8 procenta, v dubnu o 100 procent a v květnu o 74 procent. Od státu firma obdržela za březen až květen náhradu mzdových, sociálních a zdravotních nákladů ve výši 1,8 milionu korun. Společnost v ČR provozovala kolem dvaceti prodejen. V současné době ve vyhledávači na webu žádná není. Dohledat je stále možné obchody například v sousedním Slovensku, firma uvádí, že jich provozuje 523 ve 24 zemích. E-shop v tuzemsku je v provozu, změnila se ale adresa pro vrácení zboží, zákazníci ho musejí odesílat do Francie. Na českém trhu loni úplně skončila francouzská oděvní síť Camaieu, od listopadu je v úpadku. Podle zprávy insolvenčního správce se skupina Camaieu s finančními problémy potýkala několik let. Pandemie koronaviru a nucené uzavření obchodů krizi ještě prohloubily. Francouzská část skupiny je podle zprávy v reorganizaci, další společnosti jsou v likvidaci nebo byl na jejich majetek prohlášen konkurz. ČR loni podle společnosti Cushman Wakefield opustilo 14 značek. Z oděvních to byla mimo jiné i britská síť Next. Z prodejců doplňků z tuzemského trhu odešli rakouský výrobce smaltovaných šperků Frey Wille nebo španělská značka šperků Tous. "Počet značek, které český trh loni opustily, s dopady koronavirové krize bezprostředně nesouvisí Je jich o něco více než obvykle, ale mnohdy jde o součást dlouhodobé strategie firem nebo o opuštění pro ně nefungujícího trhu," dodal partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu v Cushman Wakefield Jan Kotrbáček. jif mal
NEAKTIVNÍ COOKIES
Vypnuté cookies nám nedovolují ladit tyto stránky
dle vašich preferencí. Jejich aktivací nám umožníte
lépe pečovat o vaše pohodlí. Více o cookies.