Upozornění: Provozní doba během vánočních svátků a na přelomu roku. Máme omezený provoz. Více na otevírací doba.
Zlatovna Zlato Zprávy Magazín

Itálie chce regulovat internetová hodnocení restaurací či hotelů

 Itálie vláda gastro hotely
Ilustrační fotografie. zdroj:istock.com
Řím 31. ledna (ČTK) - Italská vláda premiérky Giorgii Meloniové chce regulovat internetová hodnocení hotelů, restaurací a dalších podniků. Informovala o tom agentura APA s odvoláním na ministryni cestovního ruchu Danielu Santancheovou. Té vadí především anonymní recenze. "Hodnocení mohou pro podniky, hotely a restaurace znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Můžete zanechat negativní recenzi, aniž byste v dané restauraci kdy jedli," uvedla podle italských médií Santancheová. "Jako vláda musíme převzít odpovědnost a zjistit, jak můžeme zasáhnout. Internetové recenze se mohou stát nekalým marketingovým nástrojem. Chceme vědět, kdo recenze píše," uvedla.
Pokud novinář šíří nepravdivé informace, hrozí mu následky, zatímco na sociálních sítích si můžete psát, co chcete...
Pro podniky mají podle ní recenze zásadní význam. "Na 85 procent rezervací se provádí digitálně a to vše závisí na recenzích. Ty mohou restauraci nebo hotel zničit, často k tomu stačí pouhá čtyři slova," uvedla ministryně s tím, že tento mocný nástroj je třeba regulovat. "Pokud novinář šíří nepravdivé informace, hrozí mu následky, zatímco na sociálních sítích si můžete psát, co chcete," dodala Santancheová. Podle amerického sdružení na ochranu spotřebitelů PIRG je 30 až 40 procent internetových recenzí falešných, před výběrem služby si přitom hodnocení čte na 90 procent uživatelů. Fenomén dal proto vzniknout celému trhu s falešnými recenzemi, uvedl deník Corriere della Sera.
Klíčová slova - Itálie - vláda - gastro - hotely -
Společnost Uberall ve svém průzkumu provedeném v roce 2021 na čtyřech milionech recenzí uvedla jako nejčastější typ podvodných hodnocení ten, kdy si majitelé vytvoří falešné účty, kterými následně "hodnotí" vlastní podniky. abl jrm - sdílejte článek
Česká tisková kancelář (ČTK)
(anglicky: Czech News Agency nebo Czech Press Agency) je česká zpravodajská agentura. Jejím posláním je poskytovat objektivní a všestranné informace pro svobodné vytváření názorů. Výběr zpráv ekonomického zpravodajství vám usnadní rychlou orientaci ve světě financí a drahých kovů. Zpráva 'Itálie chce regulovat internetová hodnocení restaurací či hotelů' je zařazena do kategorií Parlamenty a vlády (for) - Politika (pol) - Životní styl (spl) - Magazínový servis (mag) - Cestovní ruch (tur) - Služby (slz). ID zprávy: T2024012905543|508743. Vydána 31.01.2024 8:39:14. Jakékoli publikování nebo další šíření obsahu ČTK je bez písemného souhlasu zakázáno.

Itálie chce regulovat internetová hodnocení restaurací či hotelů


The Guardian: Obrovský, děsivý a štíhlý: odborníci přehodnocují tvar megalodona
Dnes je poslední den pro podání přiznání k dani z nemovitosti
Politico: Ukrajina dostane americkou zbraň, která dosud nebyla použita v boji
Ruské banky měly loni rekordní zisk díky růstu úvěrů
WSJ: Dodávkám munice na Ukrajinu brání i nekompatibilita dělostřeleckých zbraní

Tip k listování
Klávesa šipka vpravo zobrazí list s následující zprávou,
klávesa šipka vlevo listuje zpět v otevřených zprávách.
F11 Opakovaným stisknutím klávesy se otevře/zavře celoplošný náhled.

Najít ve zprávách
NEAKTIVNÍ COOKIES Vypnuté cookies nám nedovolují ladit tyto stránky dle vašich preferencí. Jejich aktivací nám umožníte lépe pečovat o vaše pohodlí. Více o cookies.
ODEBÍREJTE ZPRAVODAJ
Je zdarma. Zasíláme upozornění, které jsou pro vás důležité. Vaše schránka bude obsahovat vždy klíčové informace. Ve svém mobilním zařízení budete mít k novinkám přístup kdekoliv budete. S námi budete mít rychle přehled o všem co se děje. Náš zpravodaj odebírá 60.000 investorů v Čechách i na Slovensku. Zařaďte se mezi ně. Odběr lze kdykoliv odhlásit.