Ruský důl na zlato, kde uvázlo 13 horníků, je pravděpodobně zatopený
Moskva 25. března (ČTK) - Zlatý důl na ruském Dálném východě, kde před týdnem kvůli závalu uvázlo 13 horníků, je podle všeho zatopený. Dnes o tom informovala agentura TASS s odvoláním na zástupce záchranářů.
Průzkumný vrt ukázal, že v hloubce 153 metrů je v dole Pioněr (Pionýr) voda. Je tak vysoce pravděpodobné, že zatopené jsou i další části dolu.
Před týdnem v dole nastal zával, kvůli kterému v podzemí uvázlo 13 horníků. Původně se předpokládalo, že horníci v době závalu byli v hloubce 125 metrů, později se ale ukázalo, že naposledy byli zaregistrování v hloubce 147 metrů.
Kombinát Pioněr je jedním z největších ruských podniků na těžbu zlata. Nachází se přibližně 40 kilometrů od nádraží Tygda na Transsibiřské magistrále.
hab mka - sdílejte článek
Následuje: Studie: Magnety z dovolené slouží jako skvělá pomůcka při vybavování vzpomínek
Londýn 25. března (ČTK) - Magnety na lednici jsou vysoce užitečné suvenýry z dovolené, ať už jde o přidržení nákupních seznamů nebo narychlo načmáraných vzkazů. Tyto drobnosti ale mohou sloužit i jako prostředek pro zpřístupnění šťastných - i méně šťastných - vzpomínek na minulé cesty, napsal list The Guardian s odkazem na studii Liverpoolské univerzity. Jakkoli jsou suvenýry rozšířené, podle deníku se překvapivě málo výzkumů zabývalo tím, co se s nimi děje po skončení dovolené. Ještě méně se jich zaměřilo na magnetky na lednici, přestože s nimi lidé přichází do styku téměř každý den. Aby lépe pochopili vztah lidí k magnetům z dovolené, provedli autoři studie hloubkové rozhovory - často přímo v kuchyni, na dohled od ledničky - s 19 Brity, kteří vlastnili alespoň 20 suvenýrů tohoto typu. Magnety mohou pomoci uchovat vzpomínky a vyvolat emocionální reakce. Někteří účastníci tvrdili, že magnetky na ledničce jsou pro ně důležitější než fotografie, uvedl výzkum publikovaný v odborném časopise Annals of Tourism Research. 'Když jedete na nějaké místo, je jasné, že za den můžete pořídit 50 až 100 fotografií. Zatímco teď nemám tendenci nic fotit... nakonec si pořídím jen magnetku na ledničku,' uvedl jeden z účastníků. Zapomenout na nákup magnetu se ale může stát zdrojem úzkosti a stresu. Jedna žena uvedla, že kvůli tomu musela provést unáhlený nákup na letišti, což ji nepotěšilo. A když autor studie John Byrom nedávno prezentoval svá zjištění na semináři, jedna účastnice popsala, že si tento suvenýr pořídila on-line a nechala si ho poslat z místa dovolené, jakmile se vrátila domů. (pokračování...)
Londýn 25. března (ČTK) - Magnety na lednici jsou vysoce užitečné suvenýry z dovolené, ať už jde o přidržení nákupních seznamů nebo narychlo načmáraných vzkazů. Tyto drobnosti ale mohou sloužit i jako prostředek pro zpřístupnění šťastných - i méně šťastných - vzpomínek na minulé cesty, napsal list The Guardian s odkazem na studii Liverpoolské univerzity. Jakkoli jsou suvenýry rozšířené, podle deníku se překvapivě málo výzkumů zabývalo tím, co se s nimi děje po skončení dovolené. Ještě méně se jich zaměřilo na magnetky na lednici, přestože s nimi lidé přichází do styku téměř každý den. Aby lépe pochopili vztah lidí k magnetům z dovolené, provedli autoři studie hloubkové rozhovory - často přímo v kuchyni, na dohled od ledničky - s 19 Brity, kteří vlastnili alespoň 20 suvenýrů tohoto typu. Magnety mohou pomoci uchovat vzpomínky a vyvolat emocionální reakce. Někteří účastníci tvrdili, že magnetky na ledničce jsou pro ně důležitější než fotografie, uvedl výzkum publikovaný v odborném časopise Annals of Tourism Research. 'Když jedete na nějaké místo, je jasné, že za den můžete pořídit 50 až 100 fotografií. Zatímco teď nemám tendenci nic fotit... nakonec si pořídím jen magnetku na ledničku,' uvedl jeden z účastníků. Zapomenout na nákup magnetu se ale může stát zdrojem úzkosti a stresu. Jedna žena uvedla, že kvůli tomu musela provést unáhlený nákup na letišti, což ji nepotěšilo. A když autor studie John Byrom nedávno prezentoval svá zjištění na semináři, jedna účastnice popsala, že si tento suvenýr pořídila on-line a nechala si ho poslat z místa dovolené, jakmile se vrátila domů. (pokračování...)
Česká tisková kancelář (ČTK)
(anglicky: Czech News Agency nebo Czech Press Agency) je česká zpravodajská agentura. Jejím posláním je poskytovat objektivní a všestranné informace pro svobodné vytváření názorů. Výběr zpráv ekonomického zpravodajství vám usnadní rychlou orientaci ve světě financí a drahých kovů. Zpráva 'Ruský důl na zlato, kde uvázlo 13 horníků, je pravděpodobně zatopený' je zařazena do kategorií Kriminalita a právo (zak) - Burzy (bur) - Burzy komoditní (buk) - Suroviny, nerosty (sur). ID zprávy: T2024032502036|509420. Vydána 25.03.2024 8:43:14. Jakékoli publikování nebo další šíření obsahu ČTK je bez písemného souhlasu zakázáno.
(anglicky: Czech News Agency nebo Czech Press Agency) je česká zpravodajská agentura. Jejím posláním je poskytovat objektivní a všestranné informace pro svobodné vytváření názorů. Výběr zpráv ekonomického zpravodajství vám usnadní rychlou orientaci ve světě financí a drahých kovů. Zpráva 'Ruský důl na zlato, kde uvázlo 13 horníků, je pravděpodobně zatopený' je zařazena do kategorií Kriminalita a právo (zak) - Burzy (bur) - Burzy komoditní (buk) - Suroviny, nerosty (sur). ID zprávy: T2024032502036|509420. Vydána 25.03.2024 8:43:14. Jakékoli publikování nebo další šíření obsahu ČTK je bez písemného souhlasu zakázáno.